Wednesday, July 22, 2009

蛇竇

D 同學:返到去,即刻同我寫今朝同我食早餐!!

我份人最聽人講的了,所以一返黎就真係即刻開始過相呀寫字呀咁,不過佢咩事咁激動呢…

是日早上跟 D 吃早餐,他半年前借了我會考/高考時的補習 notes (目的係要幫人補習 囧),然後這幾天他執屋的時候又找回這些碌屎,所以急著要還給我,唔好霸住佢間屋的空間嘛 XD 於是呢他約我今朝吃早餐,順道把 notes 還給我。

遷就他上班的關係,約了在中環,最後去了新搬來現址的蛇竇,來這裏的原因呢,表面是因為他「想帶我去一間六十年不變的小店」,well,實際的原因嘛,唉,唔好要我講出口。蛇竇以前在中環翠華隔鄰,後來想續約但加租加得太厲害,所以關掉舊舖,沉寂了一陣子,兩個月前又在機利文新街這裏重新開竇了。

接近九時的時分,客人不太多,最後我們各自要了一份早餐。

Photobucket

菠蘿包,原本是牛油餐包,+$3 轉的。一個菠蘿包先賣緊 $3,即係其實我地都係唔要個牛油餐、然後再另外用 $3 買個菠蘿包啦!?囧 雖然不是新鮮出爐,但菠蘿皮仍然酥脆,入口竟然有點鳳梨酥的味道!!(我諗起o個時無線套劇《撻出愛火花》,謝霆鋒話整菠蘿包個皮真係要落菠蘿整…好在o個時無低能到真係信左 囧) 該是菠蘿皮加了奶粉之類的東西吧?包身也算軟熟,$3 一個其實幾抵食啊。

Photobucket

火腿通粉,用的是平時食飯盛餐湯的那只小碗,分量偏小 (雖然影落好似好大),用的是有坑紋的那款通粉,入口彈牙一點。

Photobucket

腸仔煎蛋,都係咁啦…唔係幾明點解條腸要界個花 XD

Photobucket

D 要了一杯奶茶,我要了一杯咖啡。來到的時候 D 的評價是:「乜你杯野個色咁似雀仔屎既」(!!!) 可能是奶下得比較少的關係,杯咖啡呢,頂丫,又真係似墨綠色架喎 (!) (現在執一執張相又好似無咁覺) 咖啡味香濃,奶下得少也合我心意。

買單每人 $25,分量偏小,但對我這個還未訓醒的人來說 (尋晚差唔多三點先訓啊大哥),分量就剛剛好了。值得一提的是侍應閃閃的態度好得不得了,親切又勤快,除了我們檯上有塊抹檯布佢完全無拎走之外。

侍應閃閃:aiya 無位擺野添。(之後移開糖罐/ 筷子筒等東西)
我 (細細聲 to D):呀,點解個侍應閃閃唔拎走塊抹檯布架呢…塊布真係污糟得有點可怕
D:可能佢特登擺黎俾你抹嘴架呢…
我:!!!好啦咁我一陣搵塊布黎幫你抹嘴啦下。

我們的對話有時就是這樣變態。囧

===
樂香園咖啡室 (蛇竇)
地址: 中環機利文新街8-12號地下

No comments:

Post a Comment